طرفداری- دانمارک، ایسلند و سوئد به جام جهانی روسیه رسیدهاند. این نخستین بار است که سه کشور از منطقه نوردیک به جام جهانی رسیدهاند و این موضوع باعث افتخار اگی هاریدی سرمربی نروژی تیم ملی دانمارک است.
به گزارش Osterbottenstidning، مرد 64 ساله سابقه بازی برای منچسترسیتی و مربیگری نروژ را نیز دارد، در این خصوص گفت:
جام جهانی ویژهای است. از حضور سه کشور از منطقه نوردیک، بسیار خوشحالیم. شمال اروپا حالا در جام جهانی حضوری چشمگیر دارد، این در حالی است که کشورهایی مانند یونان، ترکیه و حتی ایتالیا به آن نرسیدهاند. برای کشورهای کوچک دشوار است که به جام جهانی برسند. باید نسلی بسیار خوب از بازیکنان داشته باشیم که به جام جهانی برسید. نروژ هم کشور کوچک دیگری است؛ اما فکر میکنم رسیدن به جام جهانی به نسلی که دارید ربط دارد. ما در نروژ نسل خوبی در دهه نود داشتیم. حالا نسل خوبی در دانمارک وجود دارد. تیم جوانی هستیم که نسل جوانِ آن در حال پیشرفت هستند. فکر میکنم در سطح خوبی هستیم تا بتوانیم به یک چهارم نهایی برسیم. اما به این بستگی دارد که در یک هشتم نهایی با چه تیمی روبرو شویم. هر اتفاقی ممکن است برای ما رخ دهد.
آنها با پرو، استرالیا و فرانسه همگروه هستند.



