من هرچی تو لیست تیم ملی نگاه میکنم یه پشت مهاجم نمیبینم. معنی این کارای کی روش یعنی چی؟ دعوت نکردن از پیام صادقیان یعنی چی؟؟ نکنه شجاعی میخواد برای ما بازیسازی کنه؟ نکنه اصن نمیخوایم مهاجم بذاریم که نیازی به پشت مهاجم داشته باشیم؟ من نمیفهمم کی روش داره چی کار میکنه! سر هر موضوعی هم میخواد دخالت میکنه که این ضعف اون احمق کفاشیان هست. متاسفم :|