مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که جلسه بسیار خوبی با رییس فدراسیون فوتبال در مورد میزان هزینه‌کرد باشگاه‌ها برگزار شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این جلسه به جمع‌بندی برای یک عدد مناسب و قابل ملاحظه برای بودجه باشگاه‌ها رسیدیم.

او ادامه داد:‌ در روزهای آتی جلسه‌ای هم با اعضای وزارت صنایع و شخص وزیر برگزار خواهیم کرد و بعد از صحبت با آنها رقم دقیق را برای سقف هزینه باشگاه‌ها اعلام خواهیم کرد.

رییس سازمان لیگ با بیان این که باشگاه‌ها نیز پیشنهادهای خود را به ما ارائه داده‌اند، خاطرنشان کرد: جلسه‌ای نیز با حضور هیات رییسه سازمان لیگ برگزار خواهد شد و مبالغ پیشنهادی باشگاه‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تصویب به آنها ابلاغ می‌شود.

او تصریح کرد:‌ در این فصل هم نظر وزارت ورزش و جوانان و هم نظر وزارت صنایع را خواهیم داشت. البته باشگاه‌ها نیز در این میان با ما هم‌نظر هستند و فصل آتی می‌تواند فصلی بسیار خوب برای فوتبال ایران باشد.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه‌های خصوصی نیز شامل این سقف قراردادها می‌شوند یا خیر نیز گفت: شاید چیزی حدود 70 درصد باشگاه‌های خصوصی مبلغی را که برای سقف بودجه زده‌اند از آنچه که ما تصویب کرده‌ایم، کمتر باشد.

رییس سازمان لیگ ایران در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چه ضمانتی برای رعایت این سقف بودجه در سال آینده برای باشگاه‌ها وجود دارد گفت: سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حسابرسی و همچنین خود ما نظارت دقیقی را در این زمینه خواهیم داشت. بودجه پیشنهادی نیز از سوی باشگاه‌ها پس از تایید سازمان حسابرسی و بازرس قانونی به ما داده می‌شود.

تاج در پایان خاطرنشان کرد:‌ با رعایت سقف بودجه باشگاه‌ها در فصل آینده لیگ برتر می‌توانیم شاهد برگزاری یک لیگ مناسب و قابل قبول باشیم.