به گزارش کانون هواداران دورتموند در ایران و به نقل از وبسایت گل آلمانی، مهاجم آینده دار دورتموند تغییرات به وجود آمده در این فصل و فصل پیش رو را برای حضور مستمر در تیم اصلی کافی نمی داند و این در حالی است که او از با آتیه ترین بازیکنان آلمانی باشگاه می باشد.
ماروین بدون هیچ تردیدی به دنبال یک تغییر بزرگ می باشد. او در این فصل به صورت ثابت برای تیم زیر 23 سال زرد و مشکی ها بازی کرده امیدوار است که همین حضور مستمر را در ترکیب تیم اول داشته باشد.
دوکش که در این فصل 26 بازی برای تیم دوم باشگاه انجام داده و موفق به زدن 12 گل نیز شده است، در مصاحبه با مجله کیکر عنوان می کند: "من همیشه به تیم زیر 23 سال کمک کردم و از این بابت بسیار خوشحالم ولی هدف من بازی کردن در سطوح بالاتر است."
ماروین جوان که حضور ثابتی در تمرینات تیم کلوپ داشته اما تنها موفق به حضور در یک بازی برای تیم اصلی و چند بازی به صورت بازیکن جانشین شده، هنوز هم امیدوار به پیشرفت و حضور بیشتر در تیم اصلی است، وی در این باره می افزاید: "یک مهاجم جدید در مورد باشگاه چیزهای زیادی را باید یاد بگیرد ولی من میدانم که ما چگونه بازی می کنیم."
دوکش در ادامه همچنین جدایی از دورتموند را رد نکرد و گفت: "اگر من شانس بسیار کمی برای بازی داشته باشم، طبیعتا به پیشنهادات هم فکر خواهم کرد."
اما گویا رفتن از باشگاه حتی به صورت قرضی اولویت اصلی این بازیکن جوان نمی باشد. او در این باره می گوید: "بعد از فینال برلین زمان مناسبی برای صحبت کردن با کلوپ و روشن شدن آینده من در باشگاه می باشد."



