تابستان در راه است و هنوز بچه ها امتحاناتشون تموم نشده تبليغات كلاس ها و مدرسه هاي فوتبال شروع شده و هر كدام مي خواهند كودكان و نوجوانان را به خودشان جذب كنند ! تب فوتبال چنان در جامعه ما داغ است كه فوتبال بيشترين ميزان فعاليت كودكان و نوجوانان ما در فصل تابستان شده است . در اين ميان كلاس هاي قلابي كه فقط قصدشان كسب ثروت و خالي كردن كيسه پدرومادران خوش خيال است هم از آب گل آلود ماهي مي گيرند و بي اين كه فوتبالي ياد بچه ها بدهند پول پارو مي كنند . اما كاش بچه ها عاقلانه فوتبال را انتخاب كنند ! صميمي بگويم بياييد خودمان را گول نزنيم اگر هيچ علاقه اي به فوتبال نداريم چرا بي خود فقط به اين خاطر كه فلان فاميل يا دوست كلاس فوتبال رفته است ما هم برويم و عمرمان را بيهوده تلف كنيم . فصل تابستان فصل خوبيه براي استعداد يابي . واي كاش با خودمون صادق باشيم و استعداد واقعي خودمون رو كشف كنيم . اگر فوتبال ما اكنون اين حال وروز را دارد به اين خاطر است كه عده اي بي استعداد با پارتي و پول و ... وارد فوتبال شده اند و ما از قافله فوتبال جهان جا مانده ايم كه اميدوارم عواقب آن را در جام جهاني نبينيم!!!! اين روزها حتما درگير ودار درس و امتحان هستيد و بعضي از بچه ها هم كنكور دارند . براي همه تان آرزوي موفقيت و سربلندي مي كنم و اميدوارم آزمون هاي پيش رو را خوب پست سر بگذاريد و و تابستاني شيرين و دلپذير و البته هدفمند و بابرنامه داشته باشيد.