نمایندگان رئال مادرید و اتلتیکو چهارشنبه به کریتینا سیفوئنتس ، نماینده دولت در مادرید “نگرانی ” خود را بابت پخش دربی فینال چمپیونزلیگ در پوئرتا سول ابراز داشتند . در حقیقت آنها اعتقاد داشتند که خطر درگیری میان هواداران دو تیم خیلی بالاست . در جلسه ای که امروز صبح برگزار شد ، سران دو باشگاه در مورد خطر درگیری هواداران دو تیم هشدار دادند و سیفوئنتس هم گفت که این قضیه را بررسی می کند . در حقیقت شورای شهر مادرید می خواهد که بر سر در خود یک مانیتور بسیار بزرگ نصب کند تا هواداران رئال و اتلتیکو بازی را با هم ببینند .”.