نگرانی سران رئال و اتلتیکو از درگیری هواداران در پوئرتا سول
۲۰۹ بازدیدپنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 0۶:۴۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
نمایندگان رئال مادرید و اتلتیکو چهارشنبه به کریتینا سیفوئنتس ، نماینده دولت در مادرید “نگرانی ” خود را بابت پخش دربی فینال چمپیونزلیگ در پوئرتا سول ابراز داشتند . در حقیقت آنها اعتقاد داشتند که خطر درگیری میان هواداران دو تیم خیلی بالاست .
در جلسه ای که امروز صبح برگزار شد ، سران دو باشگاه در مورد خطر درگیری هواداران دو تیم هشدار دادند و سیفوئنتس هم گفت که این قضیه را بررسی می کند .
در حقیقت شورای شهر مادرید می خواهد که بر سر در خود یک مانیتور بسیار بزرگ نصب کند تا هواداران رئال و اتلتیکو بازی را با هم ببینند .”.


