طرفداری - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کامران صاحبپناهی پس از جلسه گروه دوم اعضای هیئت مدیره استقلال با امیررضا خادم در وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه چرا صبح روز در جلسه حضور نداشت، اظهارداشت: جلسه خاصی نبود و این دو جلسه جداگانه به این دلیل برگزار شد که تا اعضای هیئت مدیره استقلال یک به یک درباره برنامههای فصل آینده توجیه شوند. وی با بیان اینکه صحبتی در مورد مدیرعامل آینده باشگاه استقلال نشد ادامه داد: این جلسه رسمی نبود و نکته خاصی هم مطرح نشد. صاحبپناهی در پاسخ به سوال تنیسم مبنی بر اینکه آیا اعضای هیتت مدیره قول میدهند که مشکلات مالی استقلال برطرف شود گفت: امیدوارم این مسئله انجام شود استقلال تیم بزرگی است و نیاز به آدمهای بزرگی دارد. من به آینده استقلال امیدوارم از شما رسانهها نیز میخواهم که به استقلال کمک کنید تا بتوانیم خواسته میلیونها هواداران استقلال برآورده شود.

صاحبپناهی: استقلال نیازبه آدمهای بزرگ دارد
۲۲۴ بازدیدپنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 0۶:۵۴


