به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، رویانیان در زمان حضور خود با چند شرکت برای اسپانسرینگ باشگاه صحبت می‌کند و با برخی از آنها قرارداد سه ساله امضا می‌کند. فشارهای مالی به جایی می‌رسد که رویانیان از برخی اسپانسرها مبالغی را نیز برای سال بعد طلب می‌کند. یعنی از شرکتی مانند صدرا سیستم مبلغ یک و نیم میلیارد تومان بابت قرارداد سال جاری می‌گیرد.

جالب اینجاست که مدیرعامل صدرا سیستم، تفرشی است که قائم‌مقام اقتصادی رویانیان بوده و در حال حاضر نیز در باشگاه پرسپولیس فعالیت میکند. اینروزها زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه این شرکت و برخی دیگر از شرکت‌ها قصد شکایت از پرسپولیس را دارند، تا رحیمی چوب کارهای زیربنایی رویانیان را بخورد!