به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نخستین جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال با حواشی زیادی روبرو بود. خبرنگاران حاضر در این نشست زمانی که به نحوه اطلاعرسانی مسئولان وزارت ورزش معترض شدند تصمیم گرفتند صحبتهای اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال را منعکس نکنند اما پس از این اتفاق مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با دوربین شبکه خبر مصاحبهای انجام داد و درباره انعکاس زودتر اخبار درون جلسه توضیحاتی داد.
پس از این صحبتهای ناظمی خبرنگار شبکه خبر وارد جلسه شد و همچنین خبرنگار واحد مرکزی هم به علت آنچه که اجبار دانست وارد جلسه شد اما خبرنگار باشگاه خبرنگاران از حضور در جلسه امتناع کرد و گفت زمانیکه خبرنگاران تصمیم گرفتند وارد جلسه نشوند من هم این اقدام را انجام نمیدهم.
خبرنگاران نوشتاری از حضور در جلسه هیأت مدیره خودداری کردند.



