اسطوره سابق آرسنال گفته است که اگر ونگر امیدی به کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نداشت تا به حال آرسنال را ترک کرده بود. به اعتقاد آدامز انگیزه اصلی ونگر در آرسنال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش سایت گل بین الملل، آدامز به خبرنگاران گفت:" تنها دلیلی که او این همه سال در آرسنال باقی مانده است موفقیت در اروپاست، او واقعا دلش می خواهد که قهرمان اروپا شود. تا زمانی که او چنین عقیده ای داشته باشد همچنان سرمربی آرسنال باقی خواهند ماند."

آدامز ادامه داد:" ونگر اعتقاد دارد که با بازیکنان کنونی آرسنال می توان قهرمان اروپا شد و اگر او چیزی غیر از این فکر می کرد تا حالا به باشگاهی مثل بارسلونا یا جایی دیگر می رفت تا بتواند قهرمانی در اروپا را تجربه کند. شاید بعضی مواقع او مغرور شده باشد ولی من نمی خواهم که فلسفه او را زیر سوال ببرم. در چند سال گذشته ونگر از لحاظ اقتصادی برای باشگاه فوق العاده کار کرده است و امیدوارم که همچنان به این روند ادامه دهد."

آدامز در ادامه در مورد قهرمانی احتمالی در جام حذفی گفت:" هیچ کدام از بازیکنان کنونی آرسنال      نمی دانند که کسب جام برای آرسنال چه حس و حالی دارد، اما حال نوبت آنهاست و آنها شانس بسیار بالایی دارند."