شاگردان ونگر در حالی قهرمان شدند که در دقایق ابتدایی بازی با دو گل از حریف خود عقب افتادند و ممکن بود این طلسم نه ساله یک سال دیگر هم طول بکشد.
پس از پایان بازی آرسن ونگر در صحبت هایی اعلام کرد که خواهان تمدید قراداد با آرسنال است.
به گزارش سایت گل بین الملل ونگر به خبرنگاران گفت:" تصمیم ندارم که جایی بروم، همیشه گفته ام که بودنم در آرسنال ربطی به نتایجم ندارد و به خاطر کسب این قهرمانی نیست که می خواهم در آرسنال به کارم ادامه بدهم، ماندن من در آرسنال ربطی به قهرمانی در جام در جام حذفی ندارد."


