طرفداری- از ساعت 10 صبح امروز هواداران تیم فوتبال استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت مدیریتی در این باشگاه شدند. این تعداد از تماشاگران که حدود 200 نفر هستند علیه مسعود سلطانیفر وزیر ورزش و جوانان شعار داده و خواستار استعفای وی شدند. همچنین استقلالیها علیه افتخاری و توفیقی نیز شعار داده و هیأت مدیره این باشگاه را بیکفایت قلمداد کردند.
به نقل از فارس، این در حالی است که مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاعرسانی وزارت ورزش در جمع تماشاگران تیم استقلال حاضر و برای دقایقی با آنها به صحبت پرداخت. هواداران استقلال هنگامی که ناظمی را دیدند خطاب به وی گفتند پسر وزیر رسماً پرسپولیسی است و در صفحات مجازی علیه استقلال حرف میزند و شما چگونه انتظار دارید ما باور کنیم وزارت دو تیم را به یک چشم میبیند. اعتراضات طرفداران تیم استقلال با این صحبتها هم به پایان نرسید و در حالی که نیروی انتظامی مقابل وزارت ورزش مستقر شده هواداران استقلال اعلام کردند تنها در صورتی این محل را ترک میکنند که وزیر ورزش در جمع آنها حاضر شود.




