طرفداری- اورلیو دی لورنتیس که این روزها با مصاحبه های خود، حواشی زیادی به پا می کند، رفتار مائوریتزیو ساری را غیرحرفه ای خواند چراکه او قصد داشته کل تیم ناپولی را با خود به چلسی ببرد. در نهایت چلسی فقط با جورجینیو قرارداد امضا کرد و سایر بازیکنان مورد نظر ساری نظیر کولیبالی و هوسای در این تیم ماندنی شدند.

دی لورنتیس در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

وقتی او در کنفرانس مطبوعاتی اش گفت هر دوی ما اشتباه کردیم اصلا از حرفش خوشم نیامد. من اشتباهی نداشتم و فقط او اشتباه کرد. به نظرم کارهایی که برای به چالش کشیدن ساری انجام دادم، درست بود. او درحالیکه با ما قرارداد داشت، رفتار مناسبی از خود نشان نداد. وی به باشگاه و بازیکنان به آن شکلی که مرسوم است احترام نگذاشت.

ساری می خواست کل تیم ناپولی را با خود به لندن ببرد. باید به مارینا، مدیر این باشگاه نشان می دادم که چنین چیزی شدنی نیست. اجازه دادم جورجینیو به لندن برود چون آنچلوتی اعتماد زیادی به دیاوارا و همشیک دارد.

لازم به ذکر است دی لورنتیس خطاب به هوادارانی که از او خواستند کاوانی را به ناپل برگردانند، گفت:

کاوانی؟ من خودم کاوانی شما هستم!