
لوئیس انریکه خوش آمدی
۲۸۸ بازدیدچهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
لوئیس انریکه گارسیا صبح امروز در نیوکمپ حاضر شد و قرارداد خود را به عنوان مربی جدید باشگاه امضا کرد. مدت اعتبار این قرارداد دو سال است. محل برگزاری این مراسم دفتر ریارست باشگاه بود. در این جلسه جوزپ ماریا بارمتئو, آندونی زوبی زارتا و جوردی مستر نیز حضور داشتند.
منبع:http://only-catalan.blogfa.com/


