مسعود ابراهیم‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شایعه مذاکره سایپا با او برای فصل آینده گفت: فقط یک صحبت معمولی بوده است و آنها شرایط‌شان را گفتند و من هم شرایطم را گفتم البته از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد دارم اما فکر و ذکرم حضور در تراکتورسازی است.

وی ادامه داد: 10 سال و نیم است که در تراکتوسازی بازی می‌کنم و قدیمی‌‌ترین بازیکن تراکتورسازی هستم و به همین دلیل اولویت اولم تراکتورسازی است مگر اینکه شرایط این تیم درست نشود. در هر حال عجله‌ای برای انتخاب تیم ندارم زیرا اکنون در تعطیلات لیگ هستیم و زمان استراحت است.

مدافع تراکتورسازی در مورد حضور پتروویچ به عنوان سرمربی در این تیم گفت: حضور این مربی در تراکتورسازی منتفی شده و آنطور که شنید‌ه‌ام اکنون گزینه ایرانی مد نظر باشگاه است و دیروز صحبت از رسول خطیبی بود و امروز نام منصور ابراهیم‌زاده را شنیدم.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه با منصور ابراهیم‌زاده نسبتی دارد یا نه گفت: خیر من هیچ نسبت فامیلی با منصور ابراهیم‌زاده ندارم ولی همه از من می‌پرسند منصور ابراهیم‌زاده عمویت است؟ به همین خاطر من ایشان را مثل عمویم دوست دارم و هر وقت هم با هر تیمی به تبریز می‌آمد من قبل از مسابقه به رسم ادب به سمت ایشان می‌رفتم.