به گزارش اسکای اسپورتس و به نقل از caughtoffside، بانخا که به تازگی از نیوولز اولد بویزِ آرژانتین به والنسیا باز گشته است مورد توجه باشگاه منچستر یونایتد قرار گرفته است. این بازیکن 25 ساله کار خود را با بوکاجونیورز آغاز کرد و پس از آن در سال 2008 به والنسیا پیوست. وی در دوران حضور خود در اسپانیا، خود را به عنوان یکی از با استعداد ترین بازیکنان بازی ساز در اروپا معرفی کرد. به غیر از منچستر یونایتد، باشگاه های دیگری هم چون ساندرلند و اورتون نیز امیدوارند تا بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

همچنین نماینده بانخا در بریتانیا، جاناتان هوپ تایید کرد که چند باشگاه لیگ برتری به دنبال بانخا هستند، وی در این باره به اسکای اسپورتس گفت: "بسیاری از باشگاه ها لیگ برتر به دنبال به خدمت گیری این ملی پوش آرژانتینی هستند. من به شخصه می تواند تایید کنم که با دو باشگاه مطرح صحبت کرده ام. او بازیکن توانمندی است و تنها 25 سال دارد؛ من باور دارم که او می تواند در لیگ برتر انگلستان بسیار موفق شود."