
واکاشی زوما لایک واکی بایاشی دیس کدام دروازه بان بهتری بود واکاشیزوما یا واکی؟:)
۱٬۸۲۲ بازدیدچهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اینم نظرسنجی قبلی بین سوباسا و کاکرو کسانی که رای ندادن برن رای بدن https://www.tarafdari.com/node/1079689


