خدایی بعد از تعطیلات بازی های ملی هیچ لزومی نداره که 4 روز مونده به بازی السد بازی کنن و خسته بشن بشدت این تعطیلات به نفع پرسپولیس شد بعد 10 روز و 3 بازی سنگین حالا میتونن استراحت کنن امیدوارم بازی با پیکان رو 2 روز زودتر بندازن که تیم بدون خستگی بره با السد بازی کنه خیلی سخت نیست چون 17 روز تعصیلی هست و احتمال خیلی زیاد پیکان و مجید جلالی هم قبول میکنن چون به اندازه کافی تو 15 روز استراحت دارن و فشاری به تیمشون نمیاد هنوز هیچی تموم نشده 1 بازی خیلی سخت تو ازادی مونده باید نهایت تلاش رو بکنیم تا از این بازی هم سربلند بیرون بیایم اقایون وزارت ورزش هم تبریک هاشون رو پیش خودشون نگه دارم 5 ماه پول برانکو رو ندادیم فقط اینستاگرامی و اینترنتی پیام تبریک میفرستن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد کیروش پرسپولیسی ها رو دعوت نکرد تا روحیه تیم کم بشه اما موجب اتحاد بیشتر پرسپولیسی ها شد خدا با پرسپولیس>همه اونا با هم