در مورد قهرمانیای استقلال تو آسیا
۱۸۱ بازدیدچهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - 0۹:۵۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
تبریک میگم خدمت پرسپولیسیا گرچه دوس نداشتم ببره ولی کارشون شایسته احترامه اما اینیکه دارین قهرمانیای استقلالو میکوبین درک نمیکنم الان مثلا هوادارای بارسا به رئالیا بگن شما اون زمون استوابخارستو میبردین پس قهرمانیاتون قبول نیست؟ مثلا به اروگوئه ای ها بگن زمانی که شما جام جهانی بردین هنوز فوتبال حرفه ای نبوده این سسشعرا دیگه چیه از کجاتون درمیارین اینا را قویترین تیما میان لیگ قهرمانان درجه دو ها میرن جام در جام الان بهش میگن کنفدراسیونها حالا به قوزک پام که پرسپولیسی بود یا نبود که .. به کتفم که تو لیگ قهرمانان راش نمیدادن میرفت جام در جام


