بنابر گزارش فوتبال ایتالیا، ناپولی موفق شد در این ماه در 4 بازی خود به پیروزی برسد که دو تای آنها برابر یوونتوس و رم رقم خورد. اگرچه ناپولی در لیگ اروپا مغلوب پورتو شد، اما مربی اسپانیایی این تیم تاکید می کند که این ماه نقطه عطفی برای آینده تیمش بود.
بنیتز در گفتگو با سایت رسمی ناپولی عنوان کرد: " این یک ماه بزرگ برای ما بود. برابر تیم های بزرگ نمایش خوبی داشتیم. ما چند نتیجه بزرگ را بدست آوردیم که باید بگویم که این یک نقطه عطف برای ناپولی بود، زیرا من شانس بردن عنوان قهرمانی را در این تیم دیدم. ما در آن ماه فوتبال عالی ای را به نمایش گذاشتیم و از نظر فیزیکی در اوج بودیم و تیم رشد کرده بود. یوونتوس و رم را شکست دادیم و فکر می کنم که سزاوار پیروزی در لیگ اروپا نیز بودیم."
ناپولی فصل را در رتبه سوم جدول به پایان رساند.



