فقط کافیه از یه بازیکن که رو اوج باشه و عموم به این نظر برسن که بهترین بازیکن فعلی دنیاست به این جماعت کم سن و سال بر میخوره چرا؟ چون نگفتید که مسی بهترین بازیکن دنیاست و مسی خود فوتباله و ... از این سسشرا انگار نه انگار این خدای فوتبال که سه ساله به جاش که میرسه خداحافظی میکنه و تخصیر مربی و هیگوایین و... باو مسی اصلا خدا???