.... اصلا چه معنی میده والنسیا تو والنسیا بازی نکنه ? مورینیو هم دیشب با بازیکنای والنسیا خیلی دوستانه برخورد کرد شاید بدش نیاد بیاد والنسیا و دوباره احیا شه. کل مبلغ جریمه ای که برای اخراجش هم باید بدین، ما میدیم چطوره؟؟??