دوستان یونایتدی، اگه واقعا با مورینیو مشکل دارین، بدینش ما :/☹ ؛ اگه با آنتونیو والنسیا هم مشکل دارین بدینش ما :/☹ ...
۴۲۰ بازدیدچهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
.... اصلا چه معنی میده والنسیا تو والنسیا بازی نکنه ?
مورینیو هم دیشب با بازیکنای والنسیا خیلی دوستانه برخورد کرد شاید بدش نیاد بیاد والنسیا و دوباره احیا شه.
کل مبلغ جریمه ای که برای اخراجش هم باید بدین، ما میدیم
چطوره؟؟??


