بنابر گزارش فوتبال ایتالیا، زانتی به توتو اسپورت در مورد بالوتلی گفت: " من معتقدم زمانی که رفتار او به تعادل برسد، کارهای بزرگی را انجام خواهد داد. شرم آور خواهد بود اگر او نتواند رفتارش را مدیریت کند."

زانتی در مورد مربیگری نیز گفت: " آیا من مربی خواهم شد؟ نه، همسرم همیشه به من توصیه می کند!، در خانواده ما یک مربی وجود دارد و آن، برادرم سرجیو است و من برادرم را در این شغل تنها می گذارم. من فکر می کنم، دوستم کامبیاسو کارش را در مربیگری خوب انجام دهد. او هوشمندی لازم را برای این نقش در اختیار دارد. او پیش از دیگران بازی خوانی می کند و می تواند یک حرفه موفق را در مربیگری داشته باشد."