
مک مانامان: (( گرت بیل دردوفینال گل زد .... بهترازاین ؟؟؟؟؟))
۳۰۳ بازدیدجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - 0۸:۳۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مرجع خبری رئال مادرید : استیو مک مانامان ، پیشکسوت رئال مادرید به ستایش از عملکرد گرت بیل در رئال مادرید پرداخت.
این پیشکسوت فوتبال نگلیس گفت :” به نظرم گرت بیل فصل بی نظیری داشت . وقتی در رئال بازی می کنی فشار بالاست و وقتی قیمتت بالا باشد ، این فشار دو چندان می شود اما آمارش بی نظیر بود ، آن هم در حالی که مصدوم بود.”
مک مانامان در ادامه گفت :”در دو فینال گل زد و جام برد ، بهتر از این می توانست باشد ؟ امسال ۲۲ گل زد که با توجه به حضورش در کشوری جدید با زبانی جدید بی نظیر است . آن هم در حالی که باید با زندگی جدید هماهنگ می شد.”
بازیکن اسبق رئال مادرید گفت :” نکته خوب ین است که هنوز بهترین عملکرد بیل را ندیده ایم . به نظرم بهتر از این هم خواهد شد چرا که استراحت می کند و یک پیش فصل کامل خواهد داشت.

