
درخواست بکام از سرمربی سابق منچستریونایتد/ مربی تیم من شو
۴۸۲ بازدیدیکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دیوید بکام از دیوید مویس خواسته سرمربی تیمش در امریکا شود.
به نقل از دیلی میل، بکام که باشگاه فوتبالی را در میامی امریکا خریداری کرده است میخواهد با متقاعد کردن مویس، وی را به عنوان سرمربی تیم جدیدش منصوب کند.
مویس که اخیرا در فلوریدا و حین تماشای بازی انگلیس-اکوادور رویت شد،در زمان حضور در اولدترافورد هم همواره مورد حمایت بکام قرار داشت. بکز بهتازگی اعلام کرده برای بازگشت به مستطیل سبز وسوسه شده و شاید اولین بازیکن-مالک تاریخ فوتبال باشد!


