عادل غلامی پس از پیروزی مقابل برزیل گفت: برزیل تیم بزرگی است آنها بالاترین رنکینگ را در رنکینگ فدراسیون جهانی در اختیار دارند و آمده بودند در تهران پیروز شوند اما خوشحالم که موفق شدیم با نتیجه 3 بر 2 آنها را شکست دهیم. این نشان میدهد که والیبال ایران خیلی پیشرفت کرده و برد مقابل برزیل یک اتفاق نیست. در این دو سه ساله همه ترکیبهایی که مربیان چیدهاند نتیجه میگیرد. این نشان دهنده این است که والیبال ایران پیشرفت کرده است. تیم ملی والیبال متکی به هیچ فردی نیست.
به گزارش ایسنا،وی افزود: مدیریت بلندمدت والیبال امروز نتیجه داده است. خوشحالم که این موفقیتها حاصل میشود. امیدوارم که این پیروزیها ادامه داشته باشد. ما همیشه برای خوب بازی کردن به میدان میرویم روز یکشنبه هم بار دیگر مقابل برزیل تلاش میکنیم تا نمایش خوبی داشته باشیم.
عادل غلامی در پایان در پاسخ به این سوال که از اینکه تو تعویض طلایی کواچ لقب گرفتی، چه نظری داری، گفت: آیا واقعا من تعویض طلایی کواچ بودهام؟ فکر میکنم همه تیم خوب کار کردند و من سعی کردم در خدمت تیم باشم.



