
کاواشیما: بازی بعدی ما بسیار مهم است؛ به دنبال صعود از گروه هستیم
۸۳۹ بازدیددوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - 0۱:۴۰
طرفداری - دروازه بان ژاپن، ایجی کاواشیما باور دارد که ژاپن باید شیوه تفکرش را تغییر دهد.
به گزارش سایت رسمی فیفا، روز گذشته، شاگردان آلبرتو زاکرونی با دو گل از ساحل عاج شکست خوردند. دروازه بان تیم ملی ژاپن نیز در این باره گفت: "برای ما خیلی مهم است که در بازی بعدی کاملا آماده باشیم. ما باید فکر خود را در بازی بعد عوض کنیم و با آمادگی کامل راهی میدان شویم. ما در گروه خوبی قرار داریم و نباید در بازی بعد شکست بخوریم؛ ما باید به خودمان ایمان داشته باشیم."


