برو درس بخون بشه 26 سالت بعدش برو سربازی تازه 28 سالت میشه بعدش هم برو دنبال کار خدا کریمه تا اونموقع... خدایی چنین چیزی میشه؟ وقتی نه پول داری نه سرمایه چجور میشه درس خوند و رفت سربازی اصن ادم زورش میگیره این راه رو بره بیخیال سربازی و درس میشی میری کار کنی میری واسه کسی کار میکنی یه حقوقی بهت میدن که خرج یه هفته مجردی هم نمیشه میری خودت کار راه بندازی تا هزارتا سنگ جلو راهته و سرمایه میخواد... خدایی ما باید چه گهی بخوریم...