علی دایی در گفت‌وگویی ابتدا در خصوص اردوی تدارکاتی سرعین اردبیل اظهار داشت: ابتدا باید از رئیس اداره ورزش و جوانان استان تشکر کنم که همه جوره امکانات لازم را برای ما فراهم کرد تا بتوانیم برنامه تمرینی خود را طبق آنچه برنامه‌ریزی کرده بودیم اجرا کنیم.

وی افزود: ما روز چهارشنبه اولین بازی تدارکاتی خود را در اردو انجام دادیم و دو بازی دیگر با وحدت آستارا و سپس متحد اردبیل در پیش داریم. روز پنج‌شنبه هفته آینده به تهران برمی‌گردیم و پس از استراحتی کوتاه تمرینات خودمان را دنبال می‌کنیم.

وی در پاسخ سؤالی که خیلی‌ها دوست دارند کریم انصاری‌فرد در فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس اضافه شود، گفت: ما سعی کردیم نقاط ضعف فصل گذشته خود را برطرف کنیم و پوشش بدهیم، تا الان سه بازیکن بزرگسال گرفتیم و با چند بازیکن نیز مذاکره کردیم ما حتی چند بازیکن تستی را نیز در اردوی اردبیل امتحان کردیم، سعی من این است که تیم خوبی را ببندیم.

وی افزود: متأسفانه با قانونی که گذاشته‌اند تا تیم‌ها فقط 18 بازیکن بگیرند، نمی‌شود بازیکن اضافه جذب کرد که ما هم دچار مشکلاتی شدیم اما کار خودمان را انجام می‌دهیم و هر بازیکنی که به کارمان بیاید جذب می‌کنیم.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ سؤالی که آیا قول قهرمانی می‌دهید یا خیر، گفت: تمام هدفم این است ابتدا تیم خوبی ببندیم و در این فصل جامی بگیریم و ما هیچ هدفی جز قهرمانی نداریم.

دایی در مورد تساوی تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل نیجریه نیز گفت: در بازی اول جام جهانی به نظرم از لحاظ نتیجه‌گیری خیلی خوب بودیم و حتی به نتیجه خوبی رسیدیم چون در کارهای دفاعی عالی بودیم اما از لحاظ فوتبالی خوب نبودیم، شاید من هم جای سرمربی تیم ملی بودم همین روش را اتخاذ می‌کردم. بنابراین نمی‌توان خرده‌ای به کار کی‌روش گرفت، ما بر اساس داشته‌‌های‌مان عمل کردیم و حالا هم دو بازی بسیار سخت پیش‌رو داریم، امیدوارم تیم ملی کشورم بازی قابل قبول و در خور نام ایران را ارائه دهد و به هدفش برسد.

به گزارش فارس، طبق برنامه‌ای که علی دایی در اختیار بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس قرار داد این تیم پنج‌شنبه هفته آینده اردوی خود را در اردبیل به پایان می‌رساند و راهی تهران می‌شود.

سرخپوشان روز جمعه هفته آینده یک روز استراحت می‌کنند و یک هفته الی 10 روز تمرینات خود را در تهران دنبال می‌کند و سپس در صورت تأیید سفر خارجی و اعلام مسئولان باشگاه اردوی خود را در خارج از کشور دنبال می‌کنند، کشورهایی مانند ترکیه، ایتالیا و حتی ارمنستان گزینه سفر پرسپولیسی‌ها برای تشکیل اردو است.

همچنین پرسپولیسی‌ها پس از جذب چند بازیکن جوان با سه بازیکن زیر 23 سال که برخی از آنها سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارند صحبت‌هایی را انجام داده‌اند که در صورت توافق در هفته آینده با آنها قرارداد امضا می‌کنند.