مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد منتفی شدن بحث حضور علی کریمی در سایپا گفت: چند وقت پیش با او برای حضور در سایپا صحبت کردم که او یک ماه از من فرصت خواست تا برخی از کارهایش را انجام بدهد که اکنون آن یک ماه به سر آمده است و به تازگی هم دیگر با هم صحبتی انجام نداده‌ایم.

سرمربی سایپا در مورد این که از نقل و انتقالات تیمش رضایت دارد گفت: صددرصد راضی هستم با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتیم جذب بازیکنان حتی بالاتر از انتظارمان هم بود. بودجه باشگاه سایپا کاملا متوسط است.

جلالی در مورد اینکه برخی از باشگاه‌ها هزینه‌های میلیاردی می‌کنند و حتی امیر خادم خواهان ورود سازمان بازرسی به این مسئله شده است گفت: من اطلاعاتی در این زمینه ندارم و فقط چیزهایی را می‌شنویم.

وی در مورد اینکه توزیع بازیکنان تاثیرگذار در تیم‌های لیگ برتری به خوبی انجام شده یا فقط برخی تیم‌ها ستاره‌ها را جذب کرده‌اند گفت: هر باشگاهی براساس ظرفیت خودش بازیکن می‌گیرد. من 12 بازیکن جوان را در این فصل به سایپا آورده‌ام که سرمایه خوبی برای آینده فوتبال باشگاه خواهند بود. این 12 بازیکن جوان امسال خواهید دید که پدیده‌های لیگ خواهند شد.

جلالی در مورد اینکه سایپا باز هم بازیکن جذب خواهد کرد یا نه گفت: تیم من کامل شده است و 5 بازیکن از 7 سهمیه لیگ برتری را گرفته‌ایم. شاید اگر ضرورتی پیش بیاید یک بازیکن دیگر هم جذب کنیم.