به گزارش فوتبال اسپانیا، ESPN گزارش داده است گریزمان و کارلوس ولا شاید قراردادشان را با سوسیداد تمدید کنند. گریزمان در مورد ولا می گوید: " او بازیکن خوبی است و من به زبان اسپانیایی با کارلوس صحبت می کنم؛ ما دوست هستیم و هم دیگر را به خوبی در زمین درک می کنیم." از او سوال شد که آیا او در حد کریم بنزما است؟ گریزمان جواب داد: " بله، من فکر می کنم در سطح او است. او آرام است، به نظر می رسد به راحتی قراردادش را امضا کند. من نمی دانم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. باید ببنیم چه می شود، من امیدوارم باقی بمانم در تیم، فعلا قصد دارم صبر کنم."

گریزمان: امیدوارم در سوسیداد بمانم
۹۶۶ بازدیدیکشنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
طرفداری- رئال سوسیداد به گریزمان پیشنهاد داده قراردادش را تمدید کند، اگر چه او عجله ای برای انجام این کار ندارد.


