به گزارش خبرگزاری فارس، محمد قاضی و میلاد فخرالدینی ۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در حالی که در تمرین امروز این تیم حاضر شده بودند تمرین را ترک کردند.

قاضی از ناحیه آشیل پای چپ و فخرالدینی هم از زانوی پای چپ دچار آسیب‌دیدگی هستند و به همین دلیل تمرین امروز استقلال را نیمه کاره رها کردند.

قاضی برای مداوای پای مصدومش به کلینیک دکتر نوروزی رفت.