به گزارش خبرگزاری فارس، نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود حضورش در ایران منتفی شود و حتی این بازیکن نامه خداحافظی خود را از هواداران از طریق مدیر برنامه‌هایش اعلام کرد اما پس از پیگیری‌های مسئولان باشگاه و قولی که بابت رفع مشکلاتش به او داده شده ساعت 2 بامداد امروز به ایران آمد.

نیلسون قرار است امروز بعدازظهر در تمرین پرسپولیس شرکت کند و سپس در جلسه‌ای با مسئولان باشگاه روی قولی که بابت مطالباتش به او داده شده داشته باشد.

در صورت توافق نیلسون در پرسپولیس ماندنی خواهد شد.