به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن،مهاجم باسابقه تیم ذوب آهن اصفهان با بیان این که امسال با اضافه شدن چند بازیکن جوان تیم به شرایط جدیدی رسید ، گفت: "پس از حضور یحیی گل محمدی چند بازیکن جوان به ترکیب تیم اضافه شدند که این بازیکنان قطعا کمک زیادی به ما خواهند کرد."
مهدی رجب زاده که این روزها شرایط تیم ذوب آهن را بهتر ازهمیشه می داند،در خصوص اردها و تمرینات تیمش عنوان کرد: "با توجه به این که زودتر از سایر تیم ها تمریناتمان را شروع کرده ایم این انتظار می رود که فصل خوبی را پیش رو داشته باشیم و البته این در صورتی است که با ادامه تمرینات و با حضور بازیکنان جدید می توان به هماهنگی های قابل قبولی رسید."
رجب زاده در ادامه درباره بازی های تدارکاتی تیمش گفت: "در اردوی کرج ،تمرینات خوبی را دنبال کردیم و تیم تا کنون نیز چند بازی دوستانه برگزار کرده که یکی از آن ها مقابل سایپا بود که با نتیجه دو بر صفر به سود سایپا به پایان رسید و این در حالی است که در این بازی خستگی و عدم حضور چند بازیکن در این بازی باعث شد تیم نتیجه را واگذار کند."
وی درخصوص ادامه تمرینات تیم عنوان کرد: "فعلا تمرینات به فاز دوم رسید و هفته آینده نیز یک بازی دوستانه با فولاد خوزستان برگزار خواهیم کرد و پس ازآن تیم به اردوی ترکیه اعزام می شود و امیدوارم با شروع فصل به نتایج خوبی دست پیدا کنیم."



