به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی دغاغله که امروز قراردادش را با این باشگاه در هیات فوتبال ثبت کرد در این‌باره گفت:" بعد از مدتی که با پرسپولیسی‌ها هستم امروز قراردادم را با این باشگاه ثبت کردم و امیدوارم که بتوانم برای پرسپولیس مهره مثمرثمری باشم."

وی در مورد مصدومیتش هم ادامه داد: "2، 3 روزی است که از ناحیه کشاله ران آسیب‌دیده هستم و فیزیوتراپی می‌کنم تا آماده حضور در لیگ برتر باشم."

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا دایی از او در اولین بازی این تیم در لیگ برتر استفاده می‌کند یا نه تصریح کرد:" پزشکان تیم که گفته‌اند به لیگ می‌رسم اما این نظر دایی است که مرا بازی بدهد یا نه."