طرفداری- به اعتقاد اشلی کول، چلسی باید در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور داشته باشد ولی به خاطر نداشتن روحیه جنگندگی، از قافله عقب مانده است.

به گزارش اسکای، شکست ۲-۰ چلسی مقابل لیورپول، شاگردن مائوریتزیو ساری را دست کم تا تقابل امشب آرسنال و واتفورد در همان رده چهارم نگه داشت. آبی‌ها نمایش خوبی در آنفیلد داشتند ولی به کول باور دارد تیمی همانند چلسی، باید در بازی‌های خود برنده باشد.

این بهترین مسابقه‌ای بود که از آن‌ها در قالب تیم تیم دیدم. آن‌ها موقعیت ساختند، به خوبی حفظ توپ کردند و جورجینیو در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد. اما در باشگاهی مثل چلسی اهمیتی ندارد حریف شما چقدر خوب باشد؛ شما باید در مسابقات برنده شوید و حق ندارید این گونه شکست بخورید. قطعا باید به خاطر فصل بعد، لیگ را در جمع چهار تیم برتر لیگ به پایان برسانند. حرف زدن در این باره عقل از سر آدم می‌برد؛ ما باید در مورد جنگیدن آن‌ها بر سر عنوان قهرمانی حرف بزنیم. زمانی که آنجا حضور داشتم، می‌دانستم با بازیکنان و ترکیبی که داریم چنین لحظاتی فرا می‌رسند ولی مهم این است که چگونه برگردید. چلسی برگشت ولی وقتی تیم برای تاپ فور بجنگد، از نگاه من هنوز آن جنگندگی لازم را ندارد. 

ادن هازارد روز گذشته بار دیگر درخشان ظاهر شد، هر چند نتوانست به عنوان یک شماره ۹ کاذب، بهترین فرصت‌های تیمش را به گل تبدیل کند. با وجود شایعاتی در مورد انتقال به رئال مادرید، کول انتظار دارد این وینگر بلژیکی در استمفوردبریج بماند.

نمی‌خواهم در این باره (به چلسی بدون هازارد) فکر کنم. امروز عالی بود. نحوه‌ای که بازیکنان را در بازی مشارکت می‌داد خیلی خوب بود و فکر می‌کنم روی فرصت‌هایی که داشت بد شانسی آورد. آن‌ها باید او را نگه دارند. این یک امر ضروری است. دلیلی برای جدایی او نمی‌بینم چون هم باشگاه او را دوست دارد و هم خودش باشگاه را. اما از آنجایی که صحبت در مورد دیگر تیمی است که او آن را دوست دارد یعنی رئال مادرید و زین الدین زیدان، شاید نگه داشتن او دشوار باشد. شخصا امیدوارم بماند و فکر می‌کنم می‌ماند.

او در مورد آینده سرمربی ایتالیایی چلسی هم گفت:

فکر می‌کنم طرفداران تیم نسبت به قبل از عملکرد تیم لذت بیشتری می‌برند. می‌بینیم به بازیکنان جوان‌تر هم فرصت می‌رسد. آن‌‌ها برای بازی کردن به اندازه کافی خوب هستند اما پاسخ این که آیا ساری پس از پایان فصل هم در تیم می‌ماند را کسی نمی‌داند چون این شغل سخت است. اگر به میدان دادن به بازیکنان جوان ادامه بدهد و روی آن‌ها سرمایه گذاری کند، شاید هنوز هم شانسی داشته باشد ولی هنوز هم راه یافتن به تاپ فور دشوار است.