سید مهدی سیدصالحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تیم سایپا گفت:" سایپا شرایط خوبی دارد و قبل از حضور در این تیم با مجید جلالی صحبت کردم و این باشگاه بی‌حاشیه است و مدیریت خوبی هم دارد. امیدوارم بتوانیم شایستگی سایپا را در فوتبال ثابت کنم."

وی در مورد اینکه بعد از حضور در تیم پرطرفدار پرسپولیس به یک تیم کم طرفدار آمده، گفت:" چند سال در تیم‌های پرطرفدار حضور داشته‌ام و این خواست خداوند است و تا خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد امیدوارم امسال شرمنده سبحانی و جلالی نشوم و فصل خوبی همه داشته باشند و از صدقه سر همه من هم سربلند شوم."

مهاجم سایپا در مورد انتقادهایی که از او و میداودی به دلیل سن بالایشان می‌شود، گفت:" عملکرد بازیکنان در میدان همه چیز را مشخص می‌کند و کاری به نظر دیگران ندارم اما از سایه سر مرتضی علی در هر تیمی که رفته‌ام آن تیم صاحب عنوان شده است و امیدوارم در این فصل هم نتایج خوبی بگیریم و موفق شویم."