تاتنهام با گل دقیقه 89 اریکسن برایتون رو برد حالا اختلاف امتیازش با جاوید تیم ششم به شش میرسه که تقریبا رسیدن به جایگاه سوم رو واسه منچستر غیر ممکن میکنه و تنها یک شانس از بیگ فور میمونه واسه تیم عزیز و دوستداشتنی من یونایتد خخخخ چون خیلی بعیده که تاتنهام از سه بازی ایندش سه امتیاز نگیره .بزارین بررسی کنیم...
خب سوال اینجاست اگه تاتنهام سه امتیاز بگیره چی میشه؟امتیاز تاتنهام میرسه به هفتاد و سه و منچستری که بازیش رو به سیتی واگذار کرده نهایتا بتونه خودش رو تا امتیاز برابر با تاتنهام برسونه که بازم با تفاضل گل عقب میمونه پس تکلیف سوم شدن من یونایتد مشخص شد که نشده.....حیف شد سهمیه رو فدای دشمنیشون با بندر مرسیساید کردن خخخخخ
خب ایا منچستر میتونه چهارم بشه خب اینم بستگی به این داره که بعد از باخت به سیتی و باخت 4-0 به اورتون چقد غیرت کنن و چقد هواداراشون مایل به پیروزی باشن . بعد دوتا شکست حالی به ادم میمونه ؟ نه والا . احوالی به ادم میمونه ؟ نه با الله
خخخخ
شاد باشید.



