دوستان سلام ضمن تبريك به دوستان طرفدار آلمان لطفاً تركيب تيم نيمه نهايي تون و اعلام كنين: خودم: نوير( ذخيره : سيلسن) دوري- گاراي- هوملس- لوئيز( ذخيره: روخو) لام- ماسچرانو- اسكار( ذخيره: وينالدوم) مولر - روبن- مسي كاپيتان: هوملس