به گزارش خبرگزاری فارس، تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران امروز با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادشان را با این باشگاه ثبت کردند.

علی محسن‌زاده، بهرام دباق، سیامک کوروش، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی، امیرارسلان مطهری، رضا علی‌یاری، علی عزتی، آرش رضاوند، کمال کام‌یابی‌نیا و حسین ابراهیمی تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران بودند که امروز با حضور در هیات فوتبال قراردادهایشان را با این باشگاه به ثبت رساندند.

همچنین تعدادی از اعضای کادر پزشکی تیم فوتبال نفت تهران هم امروز قراردادهای رسمی‌شان را با این باشگاه امضا کردند.

از نکات جالب توجه، حضور ایمان مبعلی با فرزندانش در هیات فوتبال بود و آنها پدرشان را در زمان حضور در هیات فوتبال همراهی کردند.

گفتنی است؛ به احتمال فراوان کادر فنی تیم فوتبال نفت تهران هم روز شنبه قراردادشان را با این باشگاه ثبت خواهند کرد.