به گزارش خبرگزاری فارس، حبیب کاشانی در حاشیه مراسم ختم مادر وزیر ورزش و جوانان در مورد قانون استفاده از بازیکنان زیر 23 سال در لیگ برتر عنوان کرد:" اکنون با این قانون بازیکنان جوان فضای بیشتری برای فعالیت پیدا می‌کنند، حضور بازیکنان جوان بسیار مفید است اکنون در جام جهانی تیم‌هایی موفق هستند که تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها در ترکیب آنها به میدان می‌روند. بستر خوبی به وجود آمده که جوان‌ها بتوانند در میدان حاضر شوند."

وی افزود:" با استفاده از این قانون بازیکنان جوان بستر بهتری برای ارائه توانایی‌های خود پیدا می‌کنند. باید از دسترنج خودمان بهره ببریم به طور مثال وقتی از یک ماشین استفاده می‌کنید می‌گویند این ماشین برای فلان کارخانه است. مثلاً بازیکنانی مثل ژاوی، اینیستا و ... محصول کارخانه بارسلونا هستند. باید ما هم باشگاه‌هایی درست کنیم که بازیکنان خوبی را پرورش دهند و در این راستا فعالیت کنند."

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد قانون ممنوعیت استفاده از دروازه‌بان خارجی که در گذشته استفاده می‌شد، تصریح کرد:" چند سال از این قانون می‌گذرد و باید بررسی کنیم تا مشخص شود که آیا این قانون آثار مثبتی داشته است یا نه. این مسئله یک آنالیز کلی می‌خواهد."

وی در مورد موفقیت‌های والیبال عنوان کرد:" این موفقیت‌ها یک شبه به دست نیامده از زمان یزدانی خرم فعالیت‌های خوبی در والیبال صورت گرفت و دوستانی که بعد از او آمدند این راه را ادامه دادند. والیبال حاصل 20 سال برنامه‌ریزی است و این موفقیت‌ها امروز ثمر داده است. در بسکتبال هم مشحون این کار را دنبال می‌کند، ما نشان دادیم که در فوتبال استعداد داریم و باید همین راه را برویم."

کاشانی در مورد اینکه چرا در فوتبال این کار صورت نمی‌گیرد، عنوان کرد:"‌ در یک مصاحبه دو دقیقه‌ای نمی‌توانم این موضوع را بیان کنم."

وی در پایان در مورد اینکه آیا قرار است در راه‌آهن پست بگیرد، گفت:"‌ این مسئله کذب است و چنین قصدی ندارم. برای استیلی و دوستانش آرزوی موفقیت می‌کنم."