طرفداری - فقط یک معجزه می‌تواند مانع از جدایی پابلو سارابیا از سویا شود.

به گزارش مارکا، سویا یکی از بهترین بازیکنانش را از دست می‌دهد. وینگر اسپانیایی که در زمان سمپائولی در 6 پست مختلف به کار گرفته شد، تصمیم به جدایی از این تیم گرفته و راهی پاری سن ژرمن خواهد شد. پس از مذاکرات تنش آمیزی که میان ایجنت ساربیا و خواکین کاپاروش انجام شد و طبعا نتیجه‌ای هم نداشت، مونچی در روزهای اخیر تلاش زیادی کرد تا ورق را برگرداند و پیشنهاد خوبی هم به او برای تمدید قرارداد ارائه کرد اما دیگر دیر بود.

در واقع سویا در مقابل پیشنهادی که پاری سن ژرمن داده، تقریبا حرفی برای گفتن ندارد. نه به لحاظ ورزشی می‌تواند مقابل تیمی که برای همه جام‌ها از جمله لیگ قهرمانان اروپا مبارزه می‌کند، رقابت کند و نه مطابق انتظار، به لحاظ مالی شرایط یکسان است. دستمزد سارابیا در پی اس جی تقریبا 5 برابر دستمزد فعلی‌اش در سویا است. بنابراین پابلو که در فصل گذشته 11 گل و 12 پاس گل به ثبت رساند، راهی پاریس می‌شود. از قرار معلوم پی اس جی قصد دارد 2 میلیون یورو بیشتر از بند آزادسازی 18 میلیونی سارابیا به سویا پرداخت کند. حالا فقط اعلام رسمی این انتقال باقی مانده است.