هرفرد خارجی با یک نگاه به لوگوی دوتا باشگاه میفهمه هویت واقعی دوباشگاه رو

درکنارش 

نماد ایران در طول تاریخ ۲۵۰۰ ساله پادشاهیش سس شره، بعد سه تا سوراخ و پرواز دلفین هویت ؟؟؟؟ همین که اینجوری فک میکنید مشخص چرا استق. لالی هستین???