دانشگاه تو شهر خودتون :
خوبیش اینه زیر و بم شهر رو میدونی .. اگه لباس بخوای میدونی کجا بری .. اگه کتاب بخوای میدونی کجا بری .. اگه مریض شی میدونی پیش چه دکتری بری .. استادها بعضیاشون اشنا هستن و نمره بت میدن .. دوست و رفیق و فامیل باعث میشه حس تنهایی نکنی و غیره
.
دانشگاه تو شهر غریب :
هرکاری بخوای میتونی بکنی و هیشکی هم نمیفهمه معمولا ، مثلا اگه اهل سیگار و قلیون و پاسور و اینا هستی که بهشت میشه واست.. شخصیتت تغییر میکنه و مستقل بودن رو یاد میگیری .. خوابگاه یا خونه مجردی واقعا دوران خوبیه و خوش میگذره ، یه شهر جدید رو میبینی و جاهای جدید میری .. بدیش هم اینه مثلا خوابگاه بعضی وقتا آب سرده بعضی وقتا آب گرمه بعضی وقتا گاز قطعه و خلاصه این مشکلات زیاده
.
بدیهیه که اگه شهر غریب میخواین برین تهران و کرج و اصفهان و شیراز و مشهد و .... در اولویتن تا شهرای کوچیک !
البته دوری راه رو هم باید مدنظر قرار بدین .. فاصله دور باشه واسه رفت و امد دهنتون سرویس میشه .. الان میگین نه خیالی نیست ولی مطمئن باشید 2 بار برید و بیاید دهنتون سرویس میشه!


