سر کلاس گوشیتونو خاموش کنید خیر سرمون کپه مرگمونو گذاشتیم

واسه مستراح رفتن و آب خوردن اجازه نگیرید از کسی

استادا رو خانم و آقا صدا نکنید

زنگ تفریح نداریم

همه درسا رو قرار نيست پاس کنید اگه یه چند تایی رو افتادید خودکشی نکنید

به هیچ عنوان عاشق نشید نه ترم اول نه ترم آخر

اگه کنترل حستون واستون سخته لااقل ترم اول عاشق نشین بزارین واسه بعد

اگه اصلا خودتون تحت کنترل احساستون قرار دارید حداقل بزارید یه ماه بگذره بعد عاشق شید

الکی با جزوه نوشتن سر کلاس به خودتون زحمت ندید آخر ترم از دخترا بگیرید کپی کنید تازه جزوشون از اون چیزی که شما قراره به صورت خرچنگ قورباغه سر کلاس بنویسید خیلی بهتر و کامل تر و مفهوم تره

اگه جلسه‌ اول روی یه صندلی نشستید هیچ دلیلی نداره سند اون صندلی به نام شما زده بشه

فقط خودکار زیاد داشته باشید که ما ها خودکار نداریم چشم امیدمون به شما عزیزان است