یکی از رفقا سه ماهه بهش نمایندگی آل اشپورت در شیراز به ارث رسیده
اولش دادیم دست یکی مدیریت کنه چون زیاد حالش خوب نبود الان دیه خودمون میخوایم ادارش کنیم
300 میل هم پول سه تایی در بورس و در امد های شخصی و نمایندگی داریم
به نظرتون باهاش چه کسب و کاری راه بندازیم نظر خودم رو گوشی هست نظر شما چیه ؟



