نظر خودم

1.افسانه جومونگ

2.امپراطور دریا

3.رویای فرمانروای بزرگ

4.امپراطور بادها

 

 

همشون خوب بودن ولی این امپراطور بادها خیلی غمگین بود منم ادم احساسی داغون شدم یه دو هفته?