نظر خودم
1.افسانه جومونگ
2.امپراطور دریا
3.رویای فرمانروای بزرگ
4.امپراطور بادها
همشون خوب بودن ولی این امپراطور بادها خیلی غمگین بود منم ادم احساسی داغون شدم یه دو هفته?
نظر خودم
1.افسانه جومونگ
2.امپراطور دریا
3.رویای فرمانروای بزرگ
4.امپراطور بادها
همشون خوب بودن ولی این امپراطور بادها خیلی غمگین بود منم ادم احساسی داغون شدم یه دو هفته?