آخه چطور دلش اومد؟جاقحطی بود که ..مشو بزنه حیف این....ها نبود؟؟حمید بدبخت چشش دنباله همینا بود
ولی از حرکت بروسلی وار حشمت که بگذریم تیره مرده بدجایی خورد
۶۰۷ بازدیددوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


