طرفداری- در چارچوب گروه E لیگ قهرمانان اروپا، تیم های لیورپول و خنک در آنفیلد به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2-1 لیورپول برابر خنک همراه بود.

به نقل از سایت رسمی یوفا، الکس اوکسلید چمبرلین، زننده گل دوم لیورپول در این مسابقه گفت:

در نیمه اول می توانستیم کارمان را بهتر انجام دهیم ولی بین دو نیمه در رختکن صحبت کردیم و در نیمه دوم بهتر کار کردیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. این چیزی است که باید در بازی های بعدی روی آن بیشتر کار کنیم.

وی ادامه داد:

هنوز دو بازی بزرگ در مرحله گروهی پیش رو داریم ولی اکنون در صدر جدول هستیم و این خبر خوبی است به ویژه اینکه بازی بزرگی یکشنبه برابر منچسترسیتی خواهیم داشت.