تمجید علیرضا بیرانوند از استقلال و استراماچونی : شک نداشتم این استقلال موفق میشه!
۵۶۴ بازدیددوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - 0۰:۴۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اگر میزاشتن استراماچونی بمونه. در عرض سه چهار سال همه چی شخم میزدیم ولی حیف ?????


